اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

اسپرانتو در وبلاگ های فارسی -۱

امروز می‌خواهم یک وبلاگ دیگر در رابطه با زبان اسپرانتو را معرفی کنم. البته تعداد وبلاگ‌های فارسی‌زبان در مورد اسپرانتو زیاد نیست، اما شاید چندروزی به جمع‌آوری اطلاعات در این خصوص مشغول باشم تا اینکه لیست همه آنها را در یکجا داشته باشیم.

بنابراین یک بخش لینک در سمت چپ اضافه می‌کنم و در آنجا لیست این وبلاگ‌ها را قرار می‌دهم. و اما اولین لینک که احتیاجی به معرفی ندارد و همه با آن آشنا هستند، منظورم "اسپرانتو: زبان دوم برای همه" است که وارث وبلاگ قبلی با عنوان "اسپرانتو: دموکراسی در عرصه زبان" می‌باشد و بدنبال کاستی‌ها و مسایل سرویس‌دهنده پرشین‌بلاگ به بلاگفا منتقل شد. آدرس آن هم از این قرار است: http://esperanto.blogfa.com

و اما وبلاگی که قصد معرفی آن را دارم. (البته قبل از هرچیز باید اضافه کنم که متاسفانه تعداد وبلاگ‌های فارسی درباره اسپرانتو بسیار کم بوده و این تعداد معدود هم بندرت به روز می‌شوند. بطوریکه در اغلب آنها تنها یکی دوبار مطلبی درج شده است و پس از آن مدت‌ها رها شده‌اند. اما بهرحال ذکر آنها شاید صاحبانشان را به فکر دست کشیدن به سروروی وبلاگشان بیاندازد.) چند روز پیش با وبلاگی مواجه شدم که عنوان صفحه آن "زبان دوم – آموزش مکاتبه‌ای" است. این وبلاگ تنها دارای چهار پست بوده و مطالب آن نیز از وبلاگی که در بالا ذکر کردم کپی‌برداری شده است. سازنده این وبلاگ، آنرا در چهار سرویس دهنده وبلاگ یعنی mihanblog، myblog، weblog.sh، persianhackers و bigestblog نیز کپی کرده است. بنابراین در اینجا تنها آدرس میهن‌بلاگ را ذکر می‌کنم: http://s.e.l.mihanblog.com سازنده وبلاگ نیز خود را سعید معرفی نموده اند. امیدوارم به زودی مطالب مفید و تازه‌ای در این وبلاگ نوشته شود.

تا پست بعدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد