اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

وبلاگ گروهی اسپرانتو

از روز نخستی که شروع به نوشتن این وبلاگ فارسی کردم نظرم این بود که یک وبلاگ تیمی و گروهی داشته باشیم. این نکته را به عنوان جمله معرفی وبلاگ نیز ذکر کردم. متاسفانه تا امروز کسی علاقه‌مندی خود را برای همکاری اعلام ننموده است. به همین دلیل مجدداً از خوانندگان این وبلاگ و علاقه‌مندان اسپرانتو دعوت می‌کنم که با اعلام آمادگی خود برای نوشتن در این وبلاگ رسانه مناسبی برای اسپرانتو به وجود بیاورند. خودم هم شخصاً حاضرم این وبلاگ را تعطیل کرده و در هر وبلاگ دیگری که بتوان به صورت گروهی در آن مطلب نوشت همکاری کنم.
نظرات 2 + ارسال نظر
سید قوام سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 20:59

آقای شفیعی سلام و درود بر شما
من برای همکاری آماده ام///
همیشه سرافراز باشید
منتظر جوابتان هستم

علیرضا صندوقدار جمعه 30 تیر 1385 ساعت 00:36

سلام و درود به آقای شفیعی !!!!
حیفه آقای شفیعی باز هم بنویس :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد