اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

اسپرانتو - گامی هوشمندانه

وبلاگ گروهی برای همه‌ی آنان که در اندیشه‌ی زبان برتر هستند.

دوباره سلام!

پست قبلی را که نوشتم و دکمه انتشار را زدم پشیمان شدم. خواستم برگشته و آن را بردارم اما درست از همان لحظه ارتباط با اینترنت قطع شد و حتی از رفتن متن برروی وبلاگ آگاهی نیافتم. و امروز با تماس دوست عزیزم آقای کوثری اطلاع یافتم که متن مذکور روی وبلاگ آمده است. تصمیم گرفتم حالا که این اتفاق افتاده است آن متن را حذف نکنم و به عنوان تذکری برای خودم نگه دارم. حالا که تا همین حد هم توانسته است مفید باشد چرا آن را حذف کنم؟

برای برنامه کوه دماوند تاریخ ۲۷ مرداد را پیشنهاد می دهم. نظری، پیشنهادی؟

مدتی قبل سایتی با آدرس www.espero.ir را با کلی آرمان و آرزو ثبت کردم. اکنون که بیش از ۴ ماه از آن زمان میگذرد هنوز حتی صفحه‌ای هم به آن اختصاص نداده ام. واقعیتش هم این است که چندان از طراحی سایت سررشته ندارم. شاید به زودی آن را هم سروسامانی دادم. هدف اصلی من برای ایجاد این سایت تاسیس یک فروشگاه اینترنتی محصولات اسپرانتویی بود. اگر کسانی میتوانند در این زمینه مرا یاری دهند ممنون خواهم شد با من تماس بگیرند.

امیدوارم با اضافه شدن آقای کوثری به تیم تشکیل نشده نویسندگان این وبلاگ، کمی رونق به اینجا داده شود. آقای کوثری خوش آمدی!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1385 ساعت 00:52

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد